Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Management Assistant


Functie

Als jij op zoek bent naar een afwisselende job met veel uitdagingen en contacten dan zou dit wel eens de job voor jou kunnen zijn.

Je assisteert de leden van het Marketing & Commercial Team bij de voorbereiding en praktische uitvoering van alle werkzaamheden met betrekking tot de ontwikkeling van gerelateerd promotiemateriaal (catalogi, brochures, e-mailings, enz...) en coördineert dit met onze externe partners.

Een kleine greep uit jouw takenpakket

- opvolgen van productklachten

- ondersteuning bij opmaak cintracten, offertes contractvereningen...

- boeken van reizen en hotels

- opvolgen bestelbonnen en aankoop

- voorbereiden docimenten voor externe communicatie

Bedrijfsprofiel:

Een wereldwijd toonaangevend medisch technologiebedrijf dat medische hulpmiddelen, instrumentensystemen en reagentia ontwikkelt, vervaardigt en verkoopt.

Jouw profiel

Je bent in het bezit van een bachelor diploma (management assistant) of je hebt een gelijkaardige ervaring.

Naast het Nederlands spreek je vlot Engels.

Heb je nog kennis van andere talen is dit zeker een pluspunt.

Jouw sterke competenties zijn:

teamplayer, plannen/organiseren, assertief, flexibel en stressbestendig.

De gangbare softwareprogramma's hebben geen geheimen voor jou.

- Een afwisselende functie met internationale contacten binnen een bedrijf met een belangrijke maatschappelijke bijdrage - Een informele werksfeer, dynamische bedrijfscultuur en een omgeving waarin je kunt groeien en ontwikkelen. - Naast een mooi loon heeft het bedrijf volgende secundaire voorwaarden voor jou: een bedrijfskantine, een compleet vernieuwe fitnesszaal, een strijkdienst, ecocheques..... - Je werkt 40uur/week. - Thuiswerk is zeker mogelijk na de inwerkperiode.

  • Vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, voorbereiding van de dossiers, reservering van zalen, ...)
  • Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiseren
    Telefonische oproepen en bezoekers filteren
  • Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en e-mailberichten beheren
  • Dossiers behandelen en opvolgen (samenstellen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...)
  • Professionele informatie en reglementering bijwerken
    Documenten archiveren en klasseren
  • Materiaal, toebehoren en verbruiksgoederen bestellen
    De leveringen controleren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • Uitvoeringsvoorwaarden van onderhoudscontracten van kantoormateriaal, technische keuringen van voertuigen, ... organiseren en opvolgen
  • Brieven, verslagen, nota’s, ... opstellen en redigeren
  • Communicatieacties en evenementen plannen en organiseren

Aanbod

- Een afwisselende functie met internationale contacten binnen een bedrijf met een belangrijke maatschappelijke bijdrage

- Een informele werksfeer, dynamische bedrijfscultuur en een omgeving waarin je kunt groeien en ontwikkelen.

- Naast een mooi loon heeft het bedrijf volgende secundaire voorwaarden voor jou: een bedrijfskantine, een compleet vernieuwe fitnesszaal, een strijkdienst, ecocheques.....

- Je werkt 40uur/week.

- Thuiswerk is zeker mogelijk na de inwerkperiode.

Solliciteren